رپوتاژ تبلیغاتی

آشنایی با کلینیک چهره نگار

آشنایی با کلینیک چهره نگار

در حال حاضر کلینیک های زیبایی زیادی در کشور مشغول به کار هستند. یکی از معروف ترین این کلینیک ها، کلینیک چهره نگار می باشد. این کلینیک خدمات بسیار متنوعی را برای مشتریان خود انجام می دهد. تجربه و کیفیت کار این کلینیک باعث شده است تا افراد زیادی برای انجام انواع عمل های زیبایی به آن مراجعه کنند.

کلینیک چهره نگار از لحاظ هزینه قیمت های بسیار مناسبی را برای عمل های زیبایی تعیین کرده است و شما می توانید با چندین مقایسه تفاوت آن را با دیگر کلینیک ها متوجه شوید. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی های کلینیک چهره نگار می باشد. شما همچنین می توانید به صورت رایگان از مشاوره با کلینیک چهره نگار بهره ببرید تا بتوانید بهترین تصمیم را در زمینه ی عمل های زیبایی بینی، گوش، پیکر تراشی و … اتخاذ کنید.

نوشته های مشابه

آشنایی با کلینیک چهره نگار

 

کلینیک چهره نگار و انتخاب جراح بینی

زمانی که شما تصمیم می گیرید که روی بینی خود عمل زیبایی انجام دهید باید در مورد پزشک وجراح مورد نظر خود تحقیقات فراوانی انجام دهید. یکی از مهم ترین اقدامات در این زمینه انتخاب جراح بینی است. انتخاب پزشکی که در این زمینه تجربیات بالایی داشته باشد می تواند به راحتی شما را به هدفتان برساند.

شما می توانید با افرادی که عمل بینی انجام داده اند  صحبت کنید و مدل بینی آن ها را مشاهده کنید که باب میلتان است یا خیر. باید دقت داشته باشید که تنها زیبایی مهم نیست. باید بدانید که مشکلات تنفسی، از دست دادن حس بویایی و … برای آن ها به وجود آمده یا خیر.

اگر فردی از نزدیکان شما این عمل را انجام نداده است می توانید به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده و با نمونه  عمل های آن ها آشنایی پیدا کنید. کلینیک چهره نگار یکی از بهترین و با تجربه ترین کلینیک ها در زمینه ی عمل های زیبایی بخصوص عمل زیبایی بینی به شمار می رود که می توانید با خیالی آسوده به کلینیک چهره نگار مراجعه کرده و عمل زیبایی را انجام دهید.

آشنایی با کلینیک چهره نگار

حس بویایی  بعد از انجام عمل زیبایی

از دست دادن حس بویایی یکی از رایج ترین مشکلات برای افرادی است که عمل بینی انجام داده اند. زمانی که افراد بینی خود را جراحی می کنند به دلیل تورم در داخل بینی، رشته های عصبی بویایی نمی توانند کار خود را به خوبی انجام دهند. به همین سبب فرد بوی چیزی را احساس نمی کند یا به میزان خیلی کم می تواند حس بویایی داشته باشد. این حس مانند احساسی است که فرد در زمان سرماخوردگی دارد.

حس بویایی با از بین رفتن تورم در بینی دوباره به دست خواهد آمد. برای بازیابی حس بویایی حدود 6 ماه زمان لازم است. این زمان برای افراد مختلف و عمل های متفاوت، متغیر است. اما به طور میانگین می توان زمان آن را 6 ماه در نظر گرفت. در برخی از موارد دیده شده است که حس بویایی دوباره بر نمی گردد. این امر در صورتی اتفاق می افتد که بینی بیش از اندازه کوچک می شود و حالت عروسکی و فانتزی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا