رپوتاژ تبلیغاتی

تولید قطعات پلیمر خودر

تولید قطعات پلیمر خودرو
وقتی در دهه ی 1950 اولین قطعات پلاستیکی وارد عرصه ی تولید قطعات خودرو شد هیچکس حتی تصور نمی کرد تولید قطعات پلیمر خودرو تحولی این چنین شگرف در صنعت خودروسازی ایجاد نماید. ظاهر شایسته ،قابلیت فرم پذیری و رنگ پذیری ،مقاومت بالا در برابر خوردگی و البته امکان بازیافت قطعات پلیمری باعث افزایش چشمگیر کاربری و تولید قطعات پلیمر خودرو شد .توسعه ی صنعت پلیمر به ویژه فناوری تولید قطعات پلیمر خودرو منجر به کاهش وزن و در نتیجه کاهش سوخت مصرفی خودرو شده است. امروزه دامنه ی تولید قطعات پلیمر خودرو بسیار گسترده است از صندلی و داشبورد گرفته تا واشر و اتصالات و بسیاری قطعات دیگر همگی از جنس پلیمر تولید شده است.
آنگونه که محققان عرصه ی خودرو سازی تخمین میزنند قطعات پلیمر 10 درصد وزن خودرو را تشکیل می دهد اما با پیشرفت فناوری و افزایش تولید قطعات پلیمر خودرو این پیش بینی هر لحظه در معرض تغییر است چرا که قطعاتی مانند میله ها و اتصالات . قطعات مورب جلوی خودرو ، محفظه ی پمپ آب، میله گاردان و قسمتهای و قطعات مهمی مانند جک خودرو،میل فرمان، قاب پنجره و صندلی این قابلیت را دارند که از کامپوزیت و به طور کلی از پلیمر تهیه شوند.
تکنولوژی تولید قطعات پلیمر خودرو پرشتاب در مسیر پیشرفت گام بر میدارد و این یعنی خودرو های نسل آینده تحولاتی چشمگیر و غیر قابل باور خواهند داشت.

تکنولوژی تولید قطعات پلیمر خودرو پرشتاب در مسیر پیشرفت گام بر می دارد
مخزن روغن ترمز تیپ 2
روغن ترمز یکی از مهمترین پارامترهای تامین سلامت و به ویژه ایمنی خودرو است چرا که مهمترین عامل در تعیین کننده در کیفیت عملکرد ترمز خودرو روغن ترمز است . بر همین مبنا تمامی اجزای مرتبط یا روغن ترمز اعم از مخزن روغن ترمز حائز اهمیتند. به لطف پیشرفت فناوری مدتهاست که کمپانی های معروفی مانند پژو مرزهای کیفیت قطعات مهم از جمله تولید قطعات پلیمری خودرو را در نوردیده و با دقت و ریزبینی بر روی قطعاتی مانند مخزن روغن ترمز تیپ 2 در پی افزایش روز افزون کیفیت و ایمنی هستند . هر چند در نگاه اول ممکن است قطعه ای مانند مخزن روغن ترمز تیپ 2 چندان حساس و حیاتی به نظر نرسد اما واقعیت مغفول مانده این است که قطعاتی مانند مخزن روغن ترمز تیپ 2 در کاهش رطوبت و آلودگی روغن ترمز و در نهایت عملکرد سیستم ترمز خودرو بسیار تاثیر گذار است و کیفیت آن نهایتا ایمنی خودرو را تحت الشعاع قرار می دهد. بنابراین دقت و ریزبینی در تولید قطعاتی مانند مخزن روغن ترمز تیپ 2 در واقع حساسیت بر سلامت و ایمنی سرنشینان خودرو است.

قطعاتی مانند مخزن روغن ترمز تیپ 2 در کاهش رطوبت و آلودگی روغن ترمز و در نهایت عملکرد سیستم ترمز خودرو بسیار تاثیر گذار است

نوشته های مشابه


درب منبع روغن هیدرولیک تیپ 2
رانندگی در نهایت سهولت و ایمنی همواره رویای بشر بوده و هست و یکی از تاثیرگذار ترین مسائل در رانندگی لذت بخش و ایمن سیستم هیدرولیک موجود بر روی خودروها است که با مهیا کردن فرمانی نرم و تحت اختیار لذت و سرعت عکس العمل و نهایتا ایمنی رانندگی را صد چندان می کند. کمپانی های معروف و موفقی مانند پژو در تولید یکایک قطعات خودرو نهایت دقت و ظرافت را مبذول می دارند به گونه ای که با تلاش مستمر برای بهبود کیفیت قطعه ی به ظاهر ساده ای مانند درب منبع روغن هیدرولیک تیپ 2 در پی افزایش کیفیت بهره وری و صد البته ایمنی خودرو های تولیدی خود هستند چرا که طراحی و تولید درست و اصولی تمام اجزای سیستم هیدرولیک از مخزن گرفته تا درب منبع روغن هیدرولیک تیپ 2 به عنوان محلی برای انباشت ذرات آلودگی و رسوبات فلزی و مسیری برای انتقال ذرات هوا به سطح روغن و خروج از آن مستقیما بر عملکرد و بازدهی و به ویژه ایمنی خودرو تاثیرگذار است.

طراحی و تولید اجزای سیستم هیدرولیک از مخزن گرفته تا درب منبع روغن هیدرولیک تیپ 2 بر عملکرد و بازدهی و به ویژه ایمنی خودرو تاثیرگذار است.
به لطف پیشرفت فناوری و صد البته ذوق و تخصص متخصصان ایرانی امکان تولید قطعات پلیمر خودرو در بالاترین سطح ایمنی و کیفیت مهیاست. تلاش خود را به کار می بندیم چرا که بهترینها حق شماست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا