رپوتاژ تبلیغاتی

ایندزیت بهترین برند لوازم خانگی

ایندزیت بهترین برند لوازم خانگی

نوع این شرکت سهامی عام است و در سال ۱۹۷۵ بنا نهاده شده است. دفتر مرکزی این شرکت در کشور ایتالیا و در استان آنکونا و شهر فابریانو قرار دارد. محدودهٔ فعالیت شرکت ایندزیت جهانی است.  افراد کلیدی این برند عبارت اند از:

  • ویتوریو مرلونی (رییس افتخاری)
  • آندریا مرلونی (رئیس هیئت مدیره)
  • مارکو میلانی (مدیرعامل)

محصولاتی که این شرکت تولید می کند لوازم خانگی هستند و درآمد این برند تقریبا ۲٫۹ € میلیارد یورو در هر سال است.مالک این مجموعه فردی به نام ویرلپول است.  در این شرکت تقریبا ۱۶٬۰۰۰ نفر مشغول به کار هستند.  وبگاه شرکت ایندزیت indesitcompany.com است.

نوشته های مشابه

ایندزیت بهترین برند لوازم خانگی

این شرکت از معروف ترین شرکت های تولید لوازم خانگی است. در واقع شرکت ایندزیت در اروپا دومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی لوکس به حساب می آید. این برند جز بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا هم به حساب می آید در واقع این شرکت پنجمین تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی مدرن به شمار می آید.  در این مطالب با بعضی از خدمات این شرکت آشنا خواهیم شد.

نصب ماکروفر ایندزیت

ماکروفر یکی از لوازم های برقی است که کاربرد های فراوانی دارد. این دستگاه طرفداران زیادی دارد و در آشپزخانه های زیادی به کار برده می شود. تصور کنید از محل کار به خانه رسیده اید. در طول مسیر محل کار تا خانه  ترافیک و آلودگی هوا خستگی شما را بیشتر کرده است و اکنون باید غذای خود را گرم کنید اگر ماکروفر در اختیار داشته باشید می توانید با قرار دادن ظرف غذا در ماکروفر و روشن کردن آن غذا را گرم کنید. دستگاه مایکروفر در کمترین زمان به راحتی غذای شما را گرم می کند. این برند یکی از بهترین تولید کنندگان ماکروفر است و اگر قصد خرید این وسیله را دارید به شما توصیه می کنیم که دستگاه ماکروفر با این برند را خریداری کنید زیرا این برند محصولات با کیفیتی را تولید می کند و خدمات شایسته ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اگر ماکروفر این برند را خریداری کنید می توانید از خدمات مربوط به آن هم بهره ببرید به طور مثال با داشتن این وسیله می توانید از سرویس هایی مانند نصب ماکروفر ایندزیت بهره ببرید.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در تهران

ماشین های ظرفشویی یکی دیگر از لوازم های خانگی هستند که در هر آشپزخانه ای پیدا می شوند.  این برند ماشین های ظرفشویی مناسبی را تولید می کند و می توانید از خدماتی مانند تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در تهران استفاده کنید. ماشین های ظرفشویی با برق کار می کنند در مدل های متفاوتی تولید می شوند. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه کسی برای اولین بار ماشین ظرف شویی را اختراع کرد؟ در واقع زنی به نام جوزفین کاکرن اولین تولید کننده ماشین ظرفشویی بود

  • ماشین ظرف‌ شویی ایستاده
  • ماشین ظرف‌ شوییِ رومیزی
  • ماشین ظرف‌ شوییِ توکار

از انواع مختلف ماشین های ظرفشویی هستند. شما می توانید با توجه به شرایط و  موقعیتی که دارید یکی از مدل های ماشین ظرف شویی را انتخاب کنید و از آن بهره ببرید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا