رپوتاژ تبلیغاتی

فروش کولر ارزان در بندر گناوه

این مطلب در باره یکی از محصولات وایت وستینگ هاوس بوده و فروش این کولر ارزان در بندر گناوه با قیمت مناسب انجام می‌شود ، در ادامه این مطلب به توضیح مختصری از این دستگاه خواهیم پرداخت ، ما را همراهی کنید .

 

کولرگازی 48 هزار وایت وستینگ هاوس مدل WTFSAK48CC

نوشته های مشابه

دستگاه WTFSAK48CC در نوع ایستاده در دسترس مردم قرار گرفته که از قدرت سرمایش بالایی بر خوردار بوده و میتواند مکان هایی با مساحت بالا را تحت پوشش خود در بیاورد و به خوبی هوای آنجا را سرد یا گرم کند ، درسته سرد یا گرم ، این محصول دارای دو سیستم مجزای سرمایشی و گرمایشی بوده که توانایی دو منظوره شدن را به کولر گازی وایت وستینگ هاوس می‌دهد و یکی از ویژگی های شاخص این دستگاه به حساب می‌آید .

استعلام قیمت فروش کولر گازی ارزان در بندر گناوه

کمپرسور این دستگاه از نوع اسکرول بوده و به خاطر نوع حرکت و نحوه ‌ای که گاز مبرد را فشرده می‌کند قدرت سرمایش و گرمایشی دستگاه را بصورت فوق العاده  ای افزایش داده و بصورت کلی راندمان دستگاه بالا برده است .وجود فیلتر هایی از نوع پلاستیکی،کربن و هپا بوده که توانایی پاکسازی هوای محیط را از گرد و غبار ، ویروس و باکتری‌های موجود در هوا را به کولر گازی داده است .

وجود قالب های یک تکه‌ای در این کولر گازی ایستاده این امکان رو به اواپراتور داده تا با سرعت باز و بسته شدن زیادی نسبت به سایر مدل های مشابه خود داشته باشد ، این میزان سرعت 50% سریعتر نسبت به دیگر محصولات بوده که مقدار قابل توجهی می‌باشد .

 

منبع  :  source : http://coolergazy.com

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا