رپوتاژ تبلیغاتی

خرید کولر گازی با قیمت ارزان

دستگاه تهویه هوای مطبوع ساخته شده توسط کمپانی وایت وستینگ هاوس دارای طراحی منحصر به فرد میباشد وبسیار خوش ساخت بوده و میتواند هوا را به سادگی هرچه تمام تر با کیفیت بسیار بالایی برای شما به دمای خنک برساند . این کولرگازی کم مصرف دارای مصرف بهینه انرژی میباشد و میتواند به بهترین شکل ممکن برای شما سیستم سرمایش قوی را ارائه دهد که به این ترتیب میتوانید علاوه بر سیستم سرمایش از سیستم گرمایش ان نیز استفاده کنید و قدرت سرمایش آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

خرید کولر گازی با قیمت ارزان و به صرفه

این کولرگازی اسکرول دارای قدرت بسیار بالایی میباشد و میتواند دمای هوایی که در آن نصب شده است را به خوبی هرچه تمام تر خنک نماید و به دمای دلخواه و مطلوب شما برساند.این دستگاه به توسط سیستم کنترل ازراه دور بی سیم (ریموت کنترل) اداره شده و کاربر می‌تواند به راحتی دمای محیط را به میزان دلخواه تنظیم نماید . این دستگاه که یک اسپلیت دیواری سرد و گرم است ، از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده که پنل خارجی آن معمولا روی پشت بام خانه قرار گرفته  و پنل داخلی ان نیز درون منزل قرار میگیرد که دارای طراحی شیک و منحصر به فردی میباشد.

نوشته های مشابه

کولرگازی وایت وستینگ هاوس در این مدل دارای ارزش خرید بسیار بالایی میباشد و با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای ارائه شده است که میتوانید در بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از ما خریدارای نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا