رپوتاژ تبلیغاتی

یخچال های ال جی و سامسونگ

در این مطلب به بررسی دو محصول یخچال های ال جی و سامسونگ خواهیم پرداخت که هرکدام دارای ویژگی های خاص خودشان می‌باشند ، برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید تا در خرید یخچال ها انتخابی درست و صحیح بگیرید .

 

یخچال های ال جی و سامسونگ

نوشته های مشابه

قیمت یخچال های ال جی و سامسونگ

یخچال ال جی مدل MDN73 یکی از محصولات فوق العاده ای است که دارای 4 درب بوده و طراحی آن به طور ساید بای ساید انجام شده است . آبریز و یخ ساز اتوماتیک ، کمپرسور اینورتر خطی ، فیلتر بهداشتی هایژن فرش و . . . از امکانات کاربردی این دستگاه است . فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh از نقاط قوت دستگاه بوده که با فیلتر چند لایه خود میتواند تمامی آلودگی های موجود در هوای داخلی را از بین برده و هوای تمیزی را برای مواد غذایی ایجاد نماید .

یخچال سامسونگ مدل FSR12 از محصولات فوق العاده ای است که دارای طراحی ساید بای ساید بوده و ظرفیت آن بیش از 30 فوت می‌باشد به همین خاطر مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط بوده که با برچسب مصرف انرژی A++ خود از میزان برق مصرفی کمی برخوردار است ، همچنین کمپرسور اینورتر دیجیتال این دستگاه طول عمر بالا همراه با بازدهی فوق العاده ای داشته و میتواند فضای خوبی را برای نگهداری انواع مواد غذایی فراهم نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا