رستوران های آفریقا

رستوران فایو هاندرد

رستوران فایو هاندرد 

رستوران فایو هاندرد

رستوران فایو هاندرد یک رستوران بسیار عالی و شیک در ژوهانسبورگ است که در هتل 5ستاره ساکسون قرار دارد . این رستوران توسط بهترین طراح های آفریقا ، طراحی شده است و دارای فضای بسیار عالی است .

نوشته های مشابه

فضایی آرام با پرسنل بسیار حرفه ای که خوش رفتار و کار بلد هستند . سر آشپز این رستوران بسیار ماهر است و با تکنیک های آشپزی به غذا طعم و مزه فوق العاده ای میدهد . منوی رستوران دارای انواع غذا های متنوعی میباشد که با هر سلیقه ای سازگاری دارد . در رستوران فایو هاندرد میتوانید بهترین غذاهای آفریقایی را سرو کنید . در تمام غذاها از سبزیجات تازه که درون باغچه رستوران کاشته میشود ، استفاده میشود که غذا را بسیار لذیذ و خوش طعم میکند . شما میتوانید با تور آفریقا طعم خوش غذا را با همه وجود احساس کنید . از غذاهای این رستوران میتوان به نخود فرنگی ، لوبیا ، آب نخود فرنگی و نون تست ، اردک با سبزیجات و ترب فرنگی اشاره کرد . لازم به ذکر است که تمام غذا ها با مواد غذایی عجیبی ترکیب میشوند و همین باعت خاص شدن این رستوران شده است .  علاوه بر غذاهای رستوران دسر و پیش غذا های رستوران نیز قابل ستایش است و در سطح شهر نظیر آن را نمیتوانید پیدا کنید .

رستوران فایو هاندرد ژوهانسبورگ

لیست شراب با انتخاب الهام بخش از زیبایی های محلی و بین المللی ، همان نوآوری را به عنوان غذا نشان می دهد . املییر لوید جوشا ( سر آشپز رستوران ) ، برنده جایزه سرویس شراب 2015 ، درک عمیقی از ظرافت های ظریف غذا و شراب را به نمایش می گذارد .

از دیگر ویژگی های فایو هاندرد که باعث جذب مخاطب های زیادی نسبت به دیگر رستوران های آفریقا شده است میتوان به تالار های غذاخوری خضوصی آن اشاره کرد . در این تالار ها به صورت ویژه از میهمانان تور آفریقا پذیرایی میشود و منو مخصوصی در اختیار مشتریان قرار میگیرد . لازم به ذکر است به دلیل محبوبیت زیاد این سالن ها باید قبل از رفتن ارزرو انجام شود .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا